אידוי קנאביס

איך משתמשים בוייפורייזר?

הדבר הראשון שצריך להבין לפני השימוש בוייפורייזר – הוא שאידוי הוא אינו עישון! בשונה מעישון, השאיפה היא שונה, ארוכה ועמוקה יותר. כל שאיפה מתבצעת בקצב אחיד ואיטי ונמשכת 5-6 שניות. ככה בעצם, האוויר החם שעובר בתא החימום, אוסף איתו את כל החומרים הפעילים שבעשבים ומנצל אותם במידה מרבית.

דבר חשוב נוסף שצריך להבין הוא שבאידוי אין עשן, אלא אדים, שלפעמים הם סמיכים יותר ולפעמים הם סמיכים פחות, אך בשני המקרים ההשפעה היא זהה. כמו כן, גם ההשפעה של החומר היא שונה בין אידוי ובין עישון. בעוד שבעישון ישנה השפעה דיי מיידית, כאשר משתמשים בוייפורייזר ישנו עיכוב קל של כ5-10 דקות עד להרגשת השפעת החומר הפעיל. השהיית ההשפעה מתרחשת בשל הטמפרטורה הנמוכה יחסית בה משתמשים באידוי. בניגוד לעישון בו הטמפרטורה כל כך גבוהה שהחומרים הפעילים מופעלים ברגע בו הדלקנו את הסיגריה.

באידוי החומרים מתחילים להתפרק רק ברגע שיגיעו לריאות. עם זאת השפעת האידוי היא לטווח ארוך יותר. יש הטוענים ששימוש בוייפורייזר מבזבז יותר חומר מאשר עישון, אך התשובה היא חד משמעי – לא. כמובן שיש לקחת בחשבון את כמות החומר שאתם מגלגלים בתוך ג'וינט ביחס לכמות הטבק אותה מערבבים. כך או כך ההשפעה של האידוי היא ארוכה יותר ולכן אין כאן בזבוז של חומר.

מלבד זאת ההשפעה היא אחרת. אידוי, מומלץ מאוד לשימוש במהלך היום, היות ובניגוד לעישון, הוא לא מועך אותך אלא להפך. הוא אפילו מעורר. לאחר שתהפכו למאיידים מקצוענים, תתחילו לנסות להחזיק את האדים בריאות למספר שניות אחרי כל שאיפה. ככה תגיעו לניצול מקסימלי של החומרים הפעילים בעשבים.

שימו לב, כי ברגע שתחזיקו את האדים בריאות, תוכלו להגיע למצב בו לא תראו אפילו את האדים הקלים ביותר. לסיכום תזכרו שאם זו הפעם הראשונה שאתם מתנסים באידוי, חשוב לזכור כי קיימת עקומת לימוד של 48 עד- 72 שעות. אז אל תוותרו על ההתחלה.
אידוי נעים.

איך משתמשים בוייפורייזר? | טבע נייצ'ר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *