אידוי קנאביס

ההבדל בין אידוי ועישון

שמעתם את המילה אידוי כל כך הרבה פעמים, אבל אף פעם לא באמת הבנתם את המשמעות מאחוריה? פחדתם לנסות? יכול להיות שהכתבה הבאה תעשה לכם קצת סדר בבלגן ותוכיח לכם למה הכי טוב לצרוך קנאביס באידוי ולא בעישון…

מה זה עישון?

שריפת של הקנאביס בדרך כלל עם טבק בבאנג, ג'וינט או מקטרת עד לשריפת החומרים ושחרור חלק מהחומרים הפעילים בעשן. בגדול, חוץ מיתרון כלכלי לטווח הקצר, עישון לא מספק יותר מדיי יתרונות אחרים. יש צורך בשימוש בתוצרים נלווים, נייר גלגול, טבק, גז מצתים, גופרית, והריח והעשן לא תמיד נעימים למי שמסביבכם.

מה זה אידוי?

אידוי בוופורייזר הוא תהליך פשוט של חימום הקנאביס עד לטמפרטורה של כמעט בערה עד שמשתחררים אדים טהורים עם החומרים הפעילים בצמחי המרפא. זה יותר זול לטווח הארוך, יותר בריא ומשפיע יותר מבחינה רפואית ומבחינת ההשפעה הפסיכואקטיבית. היתרון הגדול באידוי הוא החיסכון בחומר, ווייפורייזר ממצא גם את החומרים הפעילים שבדרך כלל נשרפים וההשפעה היא יותר חזקה ולאורך יותר זמן.

אז למה רוב האנשים מעשנים?

קשה לשבור הרגלים, יש אנשים שניסו ונדלקו על אידוי ומיד הפסיקו לעשן, יש אנשים שיותר קשה להם מה גם שההתמכרות לניקוטין היא אחת החזקות בעולם.

ואפשר גם לחשוב על זה ככה…

אידוי הוא המצאה חדשה יחסית לסיגריות (ג'וינטים) ומכיוון שרוב האנשים רגילים וגם מכורים לניקוטין קשה להם לעבור מחשבתית לאידוי. מי שלא עישן סיגריות או עשן יעדיף וופורייזר על ג'וינט כי זה הרבה יותר קל, הטעם יותר טוב ומכשיר אידוי ממצא הרבה יותר את החומרים הפעילים.

ההבדל בין אידוי ועישון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *