קנאביס רפואי

גריינדרים – מדסקסים ומקססים

גריינדרים – מקססה לקנאביס

גריינדר? מקססה? גורס? כל אלה הם שמות נרדפים לאחד מחבריו הטובים ביותר של צרכן הקנאביס. כל אחד מאתנו יודע שכדי למלא את הוופורייזר, לגלגל ג׳וינט או למלא את המבחנה של הבאנג, נתחיל קודם כל בקציצה של התפרחת שלנו. נכון, יש כאלה שרגילים לקצוץ את הקנאביס שלהם עם מספריים או חס וחלילה אפילו בעזרת הידיים ( זה לא ג׳מייקה פה גברת! – קצת ריספקט לטריכמות שעל הפרח שלך).

אבל בדיוק בשביל זה המציאו – גריינדר קנאביס. אז למה לא להשתמש בו בעצם? הוא קל לתפעול, נוח לניקוי ויעזור לנו להיפתר משאריות של זרעים או ענפים.

איך משתמשים בגריינדרים?

תהליך השימוש בגריינדר הוא פשוט מאוד. ניקח פרח קטן (בדרך כלל בגודל של 0.3-0.2 גרם) נשים אותו בתוך הגריינדר באחד מצדדיו, רק לא במרכז שלו, ונבצע חצי סיבובים הלוך וחזור. כדי לוודא שהפרח נטחן, נוכל לפתוח בזהירות את הגריינדר. בשלב האחרון, נרוקן את מקססה לירוק לכלי נפרד ונפריד את החתיכות הקשות שנותרו כדי להימנע משאריות ענפים.

אז איזה סוג גריינדר מקססה עדיף? גריינדר פלסטיק או גריינדר מתכת? גריינדר ידני או גריינדר חשמלי? בשוק קיימים סוגים רבים של גריינדרים, וחשוב להבין שלא כולם באותה איכות. גריינדרים העשויים פלסטיק הם הפשוטים ביותר, אך גם הם מתחלקים לרמות שונות.  שימו לב שכדאי לבדוק שהמקססה שלכם מסתובבת בצורה חלקה ושהפינים שאחראים על פעולת הקציצה מסודרים במרווחים קטנים שיעזרו לנו ליהנות מפועלה אחידה.

במידה ונקנה גריינדר זול כנראה שהוא לא יקצוץ בצורה אחידה ויסבול מבלאי מאוד גבוה. בקטגוריה נוספת יש גריינדר מתכת וגם פה אנחנו נוכל למצוא רמות איכות שונות. כדי לא להאריך את הדיון, אנחנו נמליץ להשתמש בגריינדר 4 חלקים הוא מקססה גריינדר איכותי שישמר לנו לאורך זמן. הכל מתחיל בחומרים ובמחשבה תחילה.

חנויות ואתרים רבים ינסו לשכנע אותנו לרכוש את הגריינדר שלהם בעזרת שמות מפוצצים כמו גריינדר בעיצוב אישי, או אפילו גריינדר לנשים בעיצוב מיוחד.

אבל חשוב לא ליפול לפינות האלו, ולקנות גריינדר מקצועי שקודם כל יעשה את העבודה שלשמה נרכש.

גריינדר חשמלי

כי איך יעזור לנו גריינדר בצורה ייחודית אם לא נוח לקצוץ בעזרתו את הפרח? מה יעזור לנו גריינדר חשמלי אם הוא מפורר לנו את הפרח לאבקה? לפני הקניה בדקו את הפרמטר המרכזי – מבנה השיניים של הגריינדר. זהו החלק החשוב ביותר בחוויה ובתוצאה. כמה השיניים חזקות ולא נשברות? איזה עובי הן? כמה הן חדות? ומה הצפיפות בין כל שן ושן? עולם הגריינדרים הוא רחב מאוד, ומתחיל ב – 10 ש״ח לגריינדר פלסטיק פשוט ביותר ומגיע עד ל – 400 ש״ח שבו נקבל גריינדר חשמלי איכותי. אנחנו בטבע נייצ׳ר משווקים נכון להיום את הגריינדר המשתלם ביותר לצרכן.

גריינדר איכותי עשוי פלסטיק המיוצר בגרמניה ועומד בתקינות המחמירות ביותר, היות והוא מיוצר במפעל בסטנדרט רפואי ומיוצר מחומרי פלסטיק רפואי בלבד!! והעלות? 35 ש״ח. נכון קיימים בשוק גם גריינדרים ידניים ממתכת איכותיים לא פחות, אבל הם יהיו יקרים בהרבה. בין 150-250 ש״ח.

וכשהגריינדר פלסטיק שלך כל כך טוב ומחזיק המון זמן, למה בעצם לשלם פי 7 על מוצר אחר? במהלך השימוש היומיומי שלנו, הגריינדר צובר לכלוך רב, שמן מהתפרחת נדבק לצידי הגריינדר ולאט לאט יהיה לנו קשה מאוד לסובב אותו והחורים של המסננת (בגריינדר 4 חלקים) יסתמו עם הזמן. לכן חשוב להקפיד ולנקות את הגריינדר שלכם במיוחד כשמדובר בגריינדר 4 חלקים שמצריך טיפול בתדירות גבוהה יותר. אבל אל דאגה, אנחנו כאן כדי ללוות ולעזור לכם עם ניקיון של גריינדר.

אז איך לנקות גריינדר?

אם אתם משתמשים בגריינדר מתכת איכותית – נשים אותו בכלי עם מעט מים חמים ואלכוהול 70% וניתן לו לשבת שם כ-10 דק.

לאחר מכן נוציא אותו, נשטוף היטב במים, ננגב בעזרת מטלית יבשה והופ, יש לנו גריינדר נקי לחלוטין. שימו לב, אם אתם משתמשים בגריינדר מתכת פשוט וזול – היזהרו. יש מצב שהאלכוהול יאכל את המתכת.

לכן, דגמים מהסוג הזה מומלץ לנקות עם פד אלכוהולי חד פעמי. בשימוש עם גריינדר פלסטיק איכותי כמו שמשווק על ידינו, מומלץ להשרות את הגריינדר בכלי עם מים חמים וסבון ידיים למשך 10 דק׳. לאחר מכן נשטוף אותו היטב במים נקיים, נייבש בעזרת מטלית ונהנה מחווית משתמש מושלמת כמו בהתחלה.

גריינדרים – מדסקסים ומקססים