אידוי קנאביס

מדריך למשתמש בוופורייזר – מכשיר אידוי קנאביס רפואי

איך משתמשים בוופורייזר , מכשיר אידוי לקנאביס רפואי?

קודם כל צריך להבין דבר אחד- אידוי זה לא עישון!!! החוויה וההשפעה שונות ולכן חשוב להגיע לעולם הזה מתוך רצון אמיתי והבנה שעישון גורם לכם לנזק מטורף לגוף. מבחינת השימוש נחלק את זה לשלושה שלבים עליהם חשוב שנקפיד.

קיסוס גס

הקיסוס של הקנאביס יעשה בצורה גסה. כשהגודל של חתיכות הקנאביס הן כגודל עדשים כתומות. הסיבה לכך שאנחנו לא קוצצים הרבה היא, שחשוב לנו שישאר מקום לאוויר לזרום דרך התפרחת במכשיר האידוי שלנו. במידה ונמלא את הוופורייזר שלנו בתפרחת קצוצה מאוד או נדחוס את התפרחת בתוך תא המילוי, האוויר יחסם והשאיפה תהיה חסומה. לקיסוס אופטימאלי, השתמשו בגריינדר פלסטיק שני חלקים. ונכניס את הפרח ונבצע 3 חצאי סיבוב הלוך וחזור.

מילוי

לכל וופורייזר קיים תא מילוי המכיל בממוצע 0.2 גרם. מלאו את תא המילוי עד סופו. שימו לב, גם אם אתה לא משתמשים בכל הכמות בפעם אחת זה בסדר, ניתן להשתמש בתפרחת בהמשך היום. טיפ – תא המילוי בדרך כלל יהיה בגוון אחר ממכשיר האידוי (כסוף, זהב, לבן) מלאו אותו בלבד ולא מעליו כדי שלא יווצר מצב של דחיסה שתחסום את מעבר האוויר עליו דיברנו בשלב הקודם. אז קיססנו, מילאו, מה עכשיו?

שאיפה 

בניגוד לעישון, באידוי השאיפות צריכות להיות הרבה יותר ארוכות. כל שאיפה מתבצעת בקצב אחיד ואיטי ונמשכת 5-6 שניות. האוויר החם שעובר בתא החימום, אוסף איתו את החומרים הפעילים שבקנאביס ומנצל אותם במידה מרבית. בגלל רמת החום הנמוכה בהשוואה לעישון, נהנה גם מהטרפנים שנמצאים בצמח ונקבל טעם עשיר ולא שרוף. נקודה אחרונה וחשובה לגבי השאיפה, בזמן ניתוק הפה מהפיה, נמשיך עוד רגע אחד שבו נשאף אוויר נקי. בפעולה הזו, נכניס את האדים אל עומק הריאה שם נמצאים הקולטנים מה שישפר משמעותית את אחוז החומר הפעיל שנכנס אליינו לגוף.

שני דברים חשובים שצריך לדעת על וופורייזר לקנביס:

האחד, שבאידוי אין עשן, יש הרבה טעם. אבל אין עשן, וזה לא אומר שזה לא עובד. השני, שבאידוי יש דיליי של כ- 5 דקות בהשפעה. בניגוד לעישון שמורגש באופן די מיידי, באידוי לחומר הפעיל לוקח כמה דקות להיספג בריאות. הדיליי בהשפעה מתרחש בשל הטמפרטורה הנמוכה שאנחנו משתמשים באידוי. בניגוד לעישון בו הטמפרטורה כל כך גבוהה שהחומרים הפעילים מופעלים ברגע בו הדלקנו את הסיגריה. באידוי החומרים מתחילים להתפרק רק ברגע שיגיעו לריאות. כמו כן ההשפעה היא לטווח ארוך יותר. לגבי השאלה- האם אידוי מבזבז יותר חומר מעישון? התשובה לא חד משמעית. חשוב לדעת כמובן איך אתם מעשנים היום. כמה היחס הוא לעשבים וכמה לטבק? ככה שזה מאוד אינדיבידואלי. לאחר שתהפכו למאיידים מקצוענים, ששואפים בצורה נכונה, תכניסו את האדים אל עומק הריאה בכל שאיפה. ככה תגיעו לניצול מקסימלי של החומרים הפעילים בעשבים.

לסיכום, תזכרו שאם זו הפעם הראשונה שאתם מתנסים באידוי, חשוב לזכור כי קיימת עקומת לימוד של שבוע שבועיים. אז אל תוותרו. כנראה שאתם ועישון כהר לא חברים או שלא הייתם אף פעם ואתם מחפשים דרך בריאה יותר לצרוך את הקנאביס שלכם. למתחילים שביניכם מומלץ לנסות את האמביט פלוס. מכשיר אידוי עם שאיפה פתוחה וחווית אידוי מעולה מבלי לקרוע את הכיס.

אידוי נעים.

מדריך למשתמש בוופורייזר – מכשיר אידוי קנאביס רפואי | טבע נייצ'ר