אידוי קנאביס

וופורייזר מהיבואן לצרכן

״הכל יקר פה! איך אפשר לחיות ככה!?״ זה משפט שלצערנו אנחנו שומעים כל הזמן ובכל מקום בשנתיים האחרונות. גל ההתייקרויות בארץ שהתחיל בתקופת הקורונה לא עוצר ואנשים מתקשים לגמור את החודש. תאגידי ענק ממשיכים להעלות מחירים בלי רחמים ולהרוויח מיליונים על הגב שלנו שמתחיל להישבר בהדרגה.

מכשיר אידוי בטבע נייצ'ר | תוכנית לשנת 2023

כחברה גדולה שחוגגת בקרוב עשר שנים בישראל, הבנו שאפשר לעשות את הדברים אחרת. כשישבנו לתכנן את שנת 2023, הבנו שצריך לשמור על הצרכנים, ויחד גם על בעלי החנויות ובתי המרקחת שלהם אנחנו משווקים. אחרי שעות של חפירות וכמה סשנים עם הלגאסי פרו, החלטנו בטבע נייצ׳ר שאנחנו לא נותנים יד לטירוף המחירים. חאלס! נשבר לנו הז**. אם לא מספיק שכל המחירים פה עולים – חשמל, מים, שכ״ד, ביגוד… גם מחיר הקנאביס שלנו, התרופה שלנו, רק ממשיך וממשיך לעלות. אז נכון שאנחנו סה״כ חברה ולא איזה תאגיד ענק, אבל שינוי מתחיל בזרע קטן ששותלים באדמה, ואולי גם גופים אחרים בתעשיה יראו את מה צומח כאן וילכו איתנו בדרך הזו.

מתקדמים לאידוי קנאביס במחיר שפוי

אז הגיע הזמן לתכלס, כי מעשים זה החלק היותר חזק אצלנו. החלטנו שבמקום ללכת עם העדר ולנצל את המומנטום של עליות המחירים, נעשה בדיוק את ההפך. בפעם הראשונה בישראל, טבע נייצ'ר שמחה להיות החברה הראשונה שפותחת קטגוריית וופורייזרים חדשה – מהיבואן לצרכן! אין מפיצים, אין ידיים נוספות, אין מתוכים בכל מיני קבוצות פייסבוק "שדואגים למטופל". כלום. מאיתנו ישירות אליכם. אנחנו מבינים שבטווח הקצר מהלך שכזה יוריד את כמות המכירות מהדגמים שיקחו חלק בקטגוריה הזו, אבל מאמינים בכם שתעזרו לנו להפיץ את הבשורה על חברה שאכפת לה מהאנשים שחיים סביבה. יש לנו מטרה אחת ברורה – להנגיש מכשירי אידוי לקנאביס במחירים סופר אטרקטיביים ועם אחריות יבואן. כמובן שאנחנו מקווים לקבל מזה גם את הבונוס של אנשים שמפסיקים לעשן את התרופה שלהם, כי ההודעות שאנחנו מקבלים אחרי זה שוות זהב.

אקס אס גו | וופורייזר נייד למתחילים

אנחנו שמחים להציג לכם את הוופורייזר הראשון שפותח את הקטגוריה – מכשיר אידוי מבית אייר וייפ האמריקאית – XS GO. עד היום המכשיר נמכר בארץ בטווח שבין 685 – 489 ש"ח ללא אחריות יבואן, והאמת שזה מחיר טוב לוופורייזר עם תא חימום קרמי, 5 רמות חום משתנות ושיטת חימום היברידית. אבל טוב זה לא מצויין.

מהיום קונים את האקס אס גו עם אחריות לשנה מבית טבע נייצ'ר ואחריות יצרן לכל החיים מבית אייר וייפ ב – 333 שקלים בלבד.

העתיד נראה ירוק

טבע נייצ'ר ממשיכה להוביל את תחום האידוי וכיום אנחנו גאים להיות החברה היחידה בישראל אשר מתמקדת בוופורייזרים בלבד. מבחינתנו אידוי זו לא נישה, ואנחנו כאן כדי להסביר את זה לכולם.

התחלנו לפני עשר שנים עם תיק גב ותשע ספקיות רפואיות שלא הבינו מה אנחנו רוצים מהם והיום זה מובן לכולם שאידוי הוא ללא ספק האבולוציה של העישון.

בתוכניות להמשך הדרך, טבע נייצ'ר מפתחת מכשיר אידוי ומבטיחה לכם שזו רק ההתחלה מבחינתנו.

אם הגעתם עד לכאן, סימן שהתחום מסקרן אתכם ואנחנו צריכים את העזרה שלכם כדי להמשיך ולהפיץ את הבשורה. ביחד נוכל לעזור לאנשים נוספים לזרוק את הטבק שהורס לנו את החיים לפח ולהתקדם לאידוי. טבע נייצ'ר מתקדמים לאידוי

וופורייזר מהיבואן לצרכן | טבע נייצ'ר | Teva Nature