קנאביס רפואי

תופעות לוואי של קנאביס רפואי

תופעות לוואי קנאביס

כבר למעלה מ- 5000 שנים צמח הקנאביס משמש את האנושות לטיפול במחלות שונות, מחקרים רבים שנעשו בכל רחבי העולם הוכיחו את יכולתו של צמח ייחודי זה להקל במגוון רחב מאוד של מחלות – בעשור האחרון חל שינוי חד במעמדו בקרב הממסד הרפואי שהחל להכיר בו באופן רשמי – רופאים רבים ממליצים על שימוש בקנאביס במקרים של כאבים שונים שתרופות אחרות אינן מספקות להן פתרון וגם למחלות שונות אשר הקנאביס יכול מאוד לסייע לאנשים הסובלים מהם.

קנאביס תופעות לוואי

למרות כל זאת, חשוב לזכור שלצריכת קנאביס עלולות להיות תופעות לוואי. יש חולים שהטיפול בקנאביס אינו עוזר להם ויש כאלו שהטיפול עלול לגרום להם לתופעות לוואי קלות או חמורות. בגלל תופעות לוואי של קנאביס, חשוב לשקול מה התועלת הפוטנציאלית לעומת תופעות לוואי קנאביס רפואי והנזקים האפשריים.

גראס רפואי תופעות לוואי

כמו לכל תרופה הנמכרת בבית מרקחת ומגיעה עם דף של תופעות לוואי, גם לקנאביס יש תופעות לוואי שחשוב לדעת עליהן לפני שאתם מגיעים להחלטה להשתמש בקנאביס רפואי. הקנאביס ידוע בציבור במספר שמות ולמעשה מדובר באותו חומר בדיוק – אם זאת חשוב לדעת שקיימים זנים שונים עם השפעות שונות ותופעות לוואי שונות.

ייתכן שזן מסוים אינו מתאים בדיוק לבעיה הספציפית שלכם ולכן חשוב להתייעץ עם הרופא או החברה המספקת את הקנאביס על מנת להתאים אותו בדיוק בשבילכם. לפעמים תהליך החיפוש יכול להימשך מספר שבועות ולפעמים חודשים עד אשר תמצאו את הקנאביס שמתאים בדיוק בשבילכם. אז מה הן תופעות לוואי גראס או תופעות לוואי מריחואנה?

  • פגיעה בערנות – קיימת סכנה של פגיעה בערנות – הסכנה העיקרית היא נהיגה תחת השפעת הקנאביס, מה שעלול לגרום לתאונות דרכים. גם עבודה עם מכשירים מסוכנים עלולה לגרום לתאונות עבודה. התקנות מחייבות להמתין לפחות שש שעות בין צריכת הקנאביס לבין נהיגה או עבודה עם כלי עבודה מסוכנים. החוק אינו סלחני לגבי השימוש בקנאביס ומי שיימצא החומר בדמו יורשע בבית המשפט.
  • נזק לריאות בעישון קנאביס – בתהליך עישון קנאביס מתחוללת שריפה ישירה של החומר, כך שקיימת כניסה של אוויר חם מאוד לריאות ולסימפונות. כתוצאה מכך השימוש בקנאביס ע"י עישון מעלה את הסיכון לדלקות גרון,  לדלקות סימפונות, התפתחות אסטמה, דלקות של מערכת הנשימה העליונה ולסרטן הריאות. לפי מחקרים שונים, אדם שלא מעשן סיגריות – הנזק הנגרם מעישון קנאביס דומה לזה של מעשן סיגריות. אדם המעשן גם סיגריות וגם מעשן קנאביס הנזק הינו כפול. השימוש במכשיר אידוי מאפשר להשתמש בקנאביס בטמפרטורה מבוקרת שאינה גורמת לנזקים של עישון הקנאביס.
  • עישון קנאביס בזמן היריון – עישון או צריכת קנאביס בזמן היריון עלולה לגרום לנזקים לעובר. במחקרים נמצא שתינוקות לנשים שעישנו קנאביס בזמן ההיריון נולדו במשקל נמוך יותר.
  • הפרעות פסיכוטיות – הקנאביס עלול להגביר הפרעות פסיכוטיות, הפרעות חרדה, דיכאון וסכיזופרניה.
  • פגיעה ביכולות הקוגניטיביות – קנאביס עלול לפגום ביכולות למידה, בריכוז ובזיכרון. מספר מחקרים מראים שגם לאחר הפסקת השימוש בקנאביס עלולות ההשפעות האלו להימשך.

שמן קנאביס רפואי תופעות לוואי

תופעות לוואי שמן קנאביס אינן שונות מההשפעות של צריכת קנאביס באידוי, אך צריכת קנאביס בשמן אינה גורמת לנזקים הנגרמים בעישון (נזקים לריאות, דלקות גרון וכו').

טבע נייצ’ר מתמחה אך ורק במכשירי אידוי מתוך תפיסה שזו היא הדרך הטובה ביותר לצרוך קנאביס. נציג טבע נייצ’ר ישמח להקשיב לצרכים המדויקים שלך ולהציע מכשיר אידוי מתאים ומומלץ עבורך. כל מכשיר  אידוי הינו בעל מחיר שונה ואנו מתחייבים למצוא את מכשיר האידוי המשתלם והמתאים ביותר עבורך.

אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על קנאביס רפואי תופעות לוואי, נשמח אם תיצרו איתנו קשר בטלפון  050-8261261או בכתובת אימייל: info@tevanature.com, או צרו איתנו קשר כאן.

תופעות לוואי קנאביס