קנאביס רפואי

מה הדרך הטובה ביותר לאחסון קנאביס?

אחסון נכון של קנאביס

אחסון של קנאביס רפואי איכותי בצורה נכונה שומר עליו טרי לזמן ארוך יותר. זאת האחריות שלנו לשמור על הצמח מאויבים טבעיים כמו עובש, לחות וחשיפה לאור. אין דבר שמתעלה על חופן של פרחים דביקים, טריים ומוכנים לאידוי. הבעיה היא, שכעבור זמן מה, אותו החופן יכול להיפגם במספר דרכים שונות. הדרך שבה ניגש לתהליך זה, והצורה שבה נבחר לאחסן את הפרחים שלנו, תקבע אם אנחנו עדיין נהנה מהפרחים הללו חודשים קדימה. שקיות סנדביצ'ים זולות מפלסטיק אינן מקום לשמור בו על התרופה שלכם. דבר ראשון, הפרחים ימעכו וירוסקו עם כל תזוזה של השקית בתוך הכיס, התיק או הארנק שלכם. דבר זה יצור בלאגן אבקתי בתחתית השקית שלכם ויפרק את הפרחים שקיוויתם שיישארו שלמים. כמו כן, ריחות חודרים בקלות מחוץ לשקיות פלסטיק, גם כאלה שהן אטומות. מלבד הנושא של הבטיחות והחשאיות, חלחול זה של הריח מעיד על כך שהפרחים שלכם מאבדים ריחות וטעמים, גם ברורים וגם עדינים, אל האוויר. אם יוצאים ריחות, זהו סימן שבורחת גם לחות והתוצאה היא פרחים יבשים וחסרי טעם שמתחממים בצורה לא אחידה וצורבת בגרון. מידה קטנה של לחות הינה חיונית לשמירה איכותית של קנאביס לטווח ארוך ופרחים שהתייבשו לגמריי הינם בעלי טעם לא נעים ומכילים פחות מהחומרים המועילים של הקנאביס. למעטפות ונייר אלומיניום אין שום מקום בתחום איחסון הקנאביס. אף פעם.

שימו את זה בצנצנת

הדרך הטובה ביותר לאחסון היא לשמור את החומר בצנצנת זכוכית אטומה לאוויר או בקופסאות איחסון מיוחדות אשר יוצרות ואקום. קופסאות האחסון בעלות כפתור לשחרור הוואקום תמיד יהיו עדיפות על אלו בלי הפונקציה הזו. ודאו שאתם בוחרים קופסה בגודל המתאים לכמות הקנאביס אותה תרצו לאחסן. אתם לא רוצים יותר מדי חלל ריק בתוך הקופסה משום שחלל ריק משמעו אויר מיותר בקופסה שיגרום לפרחים להתייבש מהר יותר. אם בכל זאת בחרתם בפתרון הצנצנת, מומלץ תמיד לשמור את הצנצנת במקום קריר וחשוך כמו ארון או מגירה. האור מוריד את דרגת הTHC (הרכיב הפעיל החשוב שבתרופה שלכם) ומפחית משמעותית את עוצמת החומר אז תדאגו לא להשאיר צנצנות שמטרתן שימור קנאביס לטווח ארוך, על משטחים חשופים או סתם על שולחן הקפה. צנצנות קטנות, אטומות או בעלות צבע כהה ישמרו על החומר מפני אור בצורה טובה יותר מזכוכית שקופה.

מקרר\מקפיא?

לעולם אל תשמרו את הקנאביס שלכם במקרר, הטמפרטורות ומידות הלחות משתנות בקצב גבוה ולא נמצאות ברמה המתאימה מלכתחילה. המקפיא הוא אף גרוע יותר, טמפרטורות מתחת לקיפאון יכולות להפריד טריצומים מהחומר שלכם – וסמכו עלינו, אתם רוצים שאלה ישארו בו. מקום קריר וחשוך תמיד יהיה עדיף על מכשירי חשמל ביתיים. כמו כן זכרו, החום עולה, וחום ייבש לכם את הקנאביס במהרה. אז אל תאחסנו את הקנאביס שלכם, בצנצנת או בקופסת איטום, על מדפים שנמצאים בקירוב למכשירים שמוציאים חום, כמו תנור, מיקרוגל, מקרר או אפילו מחשב. קופסאות אטומות הרמטית ושקיות לחות ניתן להשיג אצלנו בחנות כמו גם בדף גריידרים ואחסון

מה הדרך הטובה ביותר לאחסון קנאביס? | טבע נייצ'ר