אידוי קנאביס

מה לעשות עם קנאביס מאודה שלי מהוופורייזר?

קנאביס מאודה מה לעשות עם זה?

רוב האנשים זורקים את הקנאביס המאודה שלהם מכיוון שהם חושבים שהם הצליחו להפיק ממנו את כל מה שהם יכולים. עם זאת, אני בטוח שלא ידעתם שיש עוד דברים שאפשר לעשות עם זה. אז כן, ניתן לבצע שימוש נוסף בעשבים המאודים שלכם מהוופורייזר, ובצורה חיובית. כשסיימתם לאדות, העשב הירוק הפך לחום והוא בעל ניחוח קלוי או מעושן מעט. אז נכון, באמת נראה שהוא מוצא לחלוטין ולכן רוב האנשים יזרקו אותו. אבל חכו רגע, יש לנו חדשות משמחות בשבילכם.

ההוכחה

יש הוכחות לכך שניתן לעשות שימוש חוזר בקנאביס בדרכים שונות, במידה ולא נוצל לחלוטין והפך לצבע שחור. בהשוואה לפרחים טריים וחדשים, היתרון העצום בקנאביס מאודה, הוא שהקנאביס כבר עבר תהליך של חימום ובעצם החומרים הקיימים בו כבר פעילים. זהו יתרון עצום שכן שלא נצטרך להעביר את הקנאביס תהליך decarboxylation כדי להפעיל אותו. מה זה אומר? זה אומר שאתה יכול להשתמש בקנאביס המאודה שלך בקלות ובאופנים שונים. בואו ניתן לכם כמה רעיונות, מה תוכלו לעשות עם קנאביס מאדה, כך שתוכלו להפיק ממנו כמה שיותר.

מכינים Edibles (אכילים)

אתם יכולים להשתמש בקנאביס המאודה שלכם- כדי ליצור אכילים. כדי להכין אכילים אין צורך להשתמש בפרחים חדשים ולהעביר אותם תהליך מיצוי כשיש לך חומר מאודה, אתם יכולים פשוט לפזר מעט מעל האוכל שלכם ולהפוך את כל סוגי האכילים כולל רוטב לסלט, שייק ומאפים. אתם יכולים אפילו להשתמש בו על הכריך שלעם ובכל ארוחה אחרת שתרצה לחזק. מכיוון שהוא מעט מיובש, הקנאביס המאודה יתמוסס בקלות ברגע שתפזר אותו על האוכל שלך. קחו בחשבון שלקנאביס מאודה יש טעם נרכש (מעט ״טוסטי״), אך עדיין יש לו טעם מובהק של קנאביס. אתה יכול לשלב אותו עם טעמים מסוימים כדי להשלים את הטעם הטוסטי. לדוגמא, אתה יכול להכין עוגיות בטעם נוטלה מעושן.

מכינים שמן או חמאה

אם אתה לא אוהב את הטעם המעושן בעוגיות או בשייקים שלך, אתה יכול להשתמש בקנאביס מאודה כדי להכין שמן או חמאה ואז להשתמש בשמן או בחמאה להכנת אכילים. פעולה כזו מבטיחה לך להפחית את הטעם המעושן. זה די קל להכין חמאה ושמן קנאביס. זה בדרך כלל מתחיל בתהליך המיצוי, אם אתה עושה את זה מפרחים טריים, אבל כבר יש לכם את הקאנביס המאודה ולכן אתם לא צריכים לבצע את תהליך המיצוי כדי להכין שמן או חמאת קנאביס.

מה לעשות עם הקנאביס המאודה שלי מהוופורייזר?

תעשנו חומר מאודה

באותו אופן כמו שאתם מגלגלים ומעשנים פרחי קנאביס רגילים וטריים, תוכלו לעשות את אותו הדבר עם הקנאביס המאודה. כמובן שעד שתשתמשו לקנאביס המאודה כבר לא תהיה השפעה חזקה כמו לפני האידוי, אבל תוכלו לשלב אותו במקום טבק ויחד עם פרחים טריים – תקבלו השפעה חזקה.

טפטפו את זה

ניתן להכין שמן טפטוף לשון מהקנאביס המאודה. בשביל תהליך המיצוי תצטרכו להשתמש באלכוהול. את השמן צריך לטפטף מתחת ללשון וההשפעה שלו תהיה מהירה יותר מאכילים. לכן מי שמפחד מהשפעה חזקה מידי מאכילים, יוכל להשתמש בשמן טפטוף לשון ולהיות יותר בשליטה. הרי תמיד אפשר לחזק בעוד טיפה.

קנאביס מאודה