אידוי קנאביס

לגאסי פרו VS לגאסי – מצא את ההבדלים

וופורייזר לגאסי לעומת לגאסי פרו – מצא את ההבדלים

וופורייזר לגאסי הוא אחד המוצרים הבולטים מבית הייצור של חברת אייר וייפ ואנחנו שמחים לראות שסוף סוף יש פה קבוצה של אנשים שמבינה שהחוכמה היא להמשיך ולפתח מוצר קיים. אז לאחר ששדרגו את דגם האיקס והפכו אותו למכונה משומנת של אידוי קנאביס, הגיע תורו של הלגאסי לעבור רמונט כללי ולקבל את השם המבטיח וופורייזר לגאסי פרו. יש כאלו שמתרגשים מכלבים, יש כאלה שילדים הם אלו שמלהיבים אותם במיוחד, אבל אצלנו זה וופורייזר מומלץ ואיכותי שעושה לנו עור ברווז. אז לכל אלו שהם לא הגייקים של מכשירי אידוי לקנאביס, אייר וייפ הוא מותג שצומח בקצב אדיר ולהגיד את האמת זה לא מפתיע אותנו בכלל. בשונה מהרבה יצרנים אחרים שעושים מוצרי מדבקה (לוקחים טכנולוגיה קיימת ורק מדפיסים שם אחר על המוצר), AirVape היא חברה שבאה להוביל את תחום הוופורייזרים לקנאביס ולא להיגרר מאחור עם וויט לייבלים זולים. חשבנו על משפט מנצח לסיום ההקדמה הזו, אבל במקרה זה הפתרון נמצא מתחת לאף. כל הוופורייזרים מבית אייר וייפ מגיעים עם אחריות יצרן לכל החיים.

אז נתקדם אל עבר התכל'ס שלשמו כולנו התכנסנו… מה ההבדלים בין הוופורייזר לגאסי, לעומת וופורייזר לגאסי פרו?

וופורייזר לגאסי לעומת וופורייזר לגאסי פרו – מצא את ההבדלים

נתחיל בצורה החיצונית. לשמחתנו אייר וייפ שמרו את המראה המיוחד והמרשים של הלגאסי עם מעטפת בידוד מבד שעשויה המפ יחד עם גימור מתכת אלגנטי ותוך כדי דאגו לשפר את הגודל והמשקל שירד ב – 5%. אבל לא בשביל זה מוציאים מכשיר חדש… אז בואו נדבר על שינויים בתוך הוייפ עצמו:

לגאסי פרו VS לגאסי - מצא את ההבדלים

  • שיטת חימום – אייר וייפ הבינו שהדגם הראשון היה עדין לרוב המשתמשים ולכן עברו (ובחוכמה) לשיטת אידוי היברידית שמשלבת חימום של התפרחת משתי מקורות חום נפרדים.
    דבר הגורם לתחושת סיפוק טובה יותר גם למאיידים מתחילים שעוברים מעישון לאידוי ומייצר אדים סמיכים כבר מהשאיפות הראשונות.
  • החלפת סוללה – תודה לאייר וייפ שממשיכים לתת לצרכנים את האפשרות המדהימה של החלפת סוללה. דבר שחוסך כסף ומשפר את ביצועי המאייד שלכם בטווח הרחוק. כדי להשלים את החוויה, נעשה שיפור בכיסוי של בית הסוללה ומאפשר פתיחה וסגירה קלה וידידותית.
  • שיפור תא המילוי וסביבתו – כדי להציע חווית מילוי של התפרחת בצורה מושלמת, הלגאסי פרו מגיע עם משטח חלק למילוי. מגרעות המתכת שבתוכן הצטברה תפרחת בדגם הקודם יצאו לפנסיה מוקדמת וטוב שכך. גם הרשתות עברו הידוק אחרון שמשפר את נוחות הניקיון והולכת החום בצורה מרשימה. עם ציפוי זהב (מתכת שמוליכה חום בצורה אופטימאלית) והגדלת תא המילוי ל- 0.35 גרם, גם המשתמשים הכבדים יכולים לקבל פה סוס עבודה חזק במיוחד.
  • שימוש בכמות קנאביס קטנה – אחת הבעיות בעולם האידוי היא להשאיר קנאביס שלא נוצל במלואו בתוך תא המילוי. הצמח מאבד מהכוח שלו ככל שעובר הזמן ולכן צרכנים שמאדים פעם ביום (בשעות הערב בדרך כלל) לא תמיד מסיימים את כל התא בסשן אחד. לשמחתנו אייר וייפ מבינה שהלקוח מצפה שהמוצר שלו יהיה חכם מספיק וידע לתת מגוון פתרונות וגם לבעיה הזו יש פתרון מעניין במיוחד. בלגאסי פרו קיים מקטין תא שמחובר אל המכשיר. בעזרת סיבוב קל, נוכל ליהנות מחוויית אידוי מושלמת גם בשימוש של 0.1 גרם בלבד ולצרוך קנאביס טרי בכל הפעלה מחדש.
  • סוללה חזקה יותר – בלגאסי פרו הסוללה שודרגה ל- 3,200 Mah שנותנת זמן שימוש ארוך יותר וגם בוסט חזק ומרשים למשתמשים באופצית ה – On Demand שהוייפ מציע.
  • אטימות מלאה – בסופו של דבר אנחנו רוצים לקבל ביטחון מלא מהמכשיר שלנו ולכן הגיע השינוי הבא. הלגאסי פרו משלב מנגנון הקלקה בזמן סגירת הפאנל העליון. בצורה הזו, אנחנו מקבלים אטימות מלאה שמשפרת באופן משמעותי את איכות חווית האידוי.
  • ניקיון – לצערנו כשמרבית המאיידים המתחילים קונים וופורייזר, הם לא חושבים על התפעול השוטף שמתלווה לתהליך. אין דבר מדכא יותר מניקיון לא נוח של וופורייזר והחלפת גומיות וחלקים בצורה מסורבלת. הרשת הפנימית של תא המילוי בוטלה היות וביצעו שדרוג בתא המילוי ואין בה צורך יותר. בנוסף, הרשת הקטנה של צינור האדים שלקוחות רבים התלוננו שקשה להוציא עברה שדרוג ועכשיו ניתן לשלוף אותה במשיכה קלה של הסיליקון שעוטף אותה ומוסיף עוד פרמטר של אטימות.
  • הכרות עם קהל היעד – אפשר להמשיך והתרברב בטעינה האלחוטית, טעינת הUSBC – וכמובן החימום המהיר והאופציה של שימוש און דימנד, אבל הפיצ'ר הבא חירפן אותנו לחלוטין (במובן הטוב של המילה). קהילת הסטלנים (ואנחנו חלק ממנה בגאווה) סובלת מאיבוד זיכרון לטווח הקצר. Air Vape יודעים את זה ולכן הוסיפו סנסור תנועה שהוא לא פחות מגאוני. מה שקורה היום זה שרבים מדליקים את הוייפ ומניחים בצד עד שיתחמם, בזמן הזה שוכחים שהפעולה נעשתה ואז המכשיר דלוק עד הכיבוי האוטומטי. בזמן הזה, הסוללה מתבזבזת אבל יותר מזה הקנאביס שלנו מתחמם שלא לצורך. אז קבלו את זה – הדלקתם את הלגאסי פרו ולא נגעתם בו למשך 60 שניות רצוף? הוא ייכבה אוטומטית.

חושבים על הלקוח עד הסוף כבר אמרנו לא?

לגאסי פרו או מייטי פלוס?

אז החלטתם שמתאים לכם מכשיר גדול יותר מהממוצע כי איכות היא הדבר הקריטי ביותר עבורכם. עכשיו מגיעה השאלה… מה בוחרים? אם עד היום המקום של המייטי היה מוגן, אז אחרי הרבה שנים בשוק מכשירי האידוי אנחנו יכולים להגיד בביטחון מלא – יש פה וופורייזר מומלץ שנותן תחרות רצינית למייטי פלוס. עם מחיר אטרקטיבי באופן משמעותי, חימום מהיר במיוחד, אפשרות להחליף סוללה ועוד מפרט טכנולוגי מרשים שנותן כבוד לכל צרכן, מה עוד אפשר לבקש?

מבחינתנו הכל בסוף מסתכם בעלות מול תועלת ובתחרות הזו הלגאסי פרו מנצח בגדול.

ה – Legacy PRO הוא מכשיר האידוי הכי מדויק בשוק ואין פונקציה חשובה שלא קיימת בו. אחרי ניסיונות של המון מוצרים בעשור האחרון, אנחנו שמחים לקבל את ההרגשה שהחבר'ה באייר וייפ הם וויפרים בעצמם. כי רק כשאתה צרכן יום יומי של קנאביס באמצעות מכשיר אידוי אפשר להציע וופורייזר ברמה הזו. אז למה אתם מחכים? תתקדמו לאידוי.

לגאסי פרו VS לגאסי - מצא את ההבדלים

לפרטים נוספים ורכישה לחצו על הלינקים המצורפים מטה.

וופורייזר איקס    וופורייזר לגאסי    וופורייזר לגאסי פרו

 

נתראה בשמחות ובישיבות

טבע נייצ'ר

לגאסי פרו VS לגאסי - מצא את ההבדלים