קנאביס רפואי

איך קנאביס עושה עיניים אדומות?

"יש לי אלרגיות", זו הצהרה שיכולה לעבוד רק עד גבול מסוים כשמדובר בעיניים אדומות! ואף על פי שזה עשוי להיות תקף רוב הזמן, עיניים אדומות מרמזות שאתה עלול להיות ב"היי". כמובן שטיפות עיניים יכולות לתקן את המצב … ברוב הפעמים.החלטנו לקחת רגע ולסקור מדוע עינינו משנות צבע כשאנחנו צורכים קנאביס ואת המרכיב הפעיל החמוד שנקרא THC.

איך קנאביס עושה עיניים אדומות?

מגזין ליפליי (LEAFLY) מדווח, "הסיבה העיקרית לאדמומיות העיניים לאחר עישון קנאביס היא גם הסיבה העיקרית לכך שהצמח מפורסם כטיפול בגלאוקומה. בקיצור, THC מוריד את לחץ הדם, מה שבתורו גורם לכלי דם ונימים להתרחב, דבר שמגביר את זרימת הדם לעיניים ומפחית לחץ תוך עיני. לחץ מוגבר של זרימת הדם יוצר את האדמומיות, ואילו ירידת הלחץ היא מה שמועיל לחולי גלאוקומה. " זה תלוי גם בכמות ה- THC שאתם צורכים. נניח שאתה מעשן פרח עם מינון נמוך של THC. במקרה כזה, העיניים שלך אולי לא יהיו אדומות, אבל ברגע שתתחיל לצרוך מנה גבוהה יותר של THC, בין אם זה אכילים חזקים בצורת דובוני גומי, או זן עם אחוז

THC גבוה – שלום עיניים אדומות!

איך קנאביס עושה עיניים אדומות?

אלרגיות אכן קשורות לאינטראקציה של בעירה של קנאביס, המכונה עישון ג'וינט. בעיקרו של דבר אם הצרכן רגיש למעשן, בין אם מדובר בקנאביס, טבק או מרווה – עיניהם כנראה יגיבו ויהפכו לאדומות. ניתן להימנע מכך בבליעה של אכילים או אידוי של שמן קנאביס בעוד שעיניים אדומות יכולות להיות רק תופעת לוואי מאפקטים מועילים המיועדים לגלאוקומה ולחץ תוך עיני, עדיין תוכלו להשיג יתרונות אלו ולהקל על העיניים האדומות. הנה כמה טיפים מ LEAFLY:

איך קנאביס עושה עיניים אדומות?

יש כמה צעדים פשוטים שניתן לנקוט כדי למזער או להפחית את אדמומיות העיניים במהלך צריכת קנאביס או אחריה:

    • בחרו בזן עם רמת THC נמוכה או אחד ללא THC לחלוטין. זנים עשירים ב- CBD וכדומה עשויים להוות אלטרנטיבה רצויה עבור אלו המחפשים להפחית את העיניים האדומות בעת הצלילה.
    • וודאו שתמיד יש לכם טיפות עיניים בהישג יד, במיוחד מותגים שעוצבו במיוחד כדי להפחית את אדמומיות העיניים.
    • הישארו רוויים על ידי שתיית הרבה מים. הגדלת צריכת הנוזלים עשויה לעזור להקל על היובש שאתה חווה.
    • בסופו של דבר, עיניים אדומות אינן מזיקות ואינן בעלות תוצאות שליליות (מלבד הסטיגמה המתוארכת הקשורה בהן).

בפעם הבאה שאתם קצת מודאגים מעיניים אדומות, עקבו אחר הטיפים האלה – או פשוט הביאו את משקפי השמש שלכם!

איך קנאביס עושה עיניים אדומות?