קנאביס רפואי

5 סיבות לשתות תה קנאביס

למרות שהיתרונות של קנאביס ידועים, רבים עשויים לפספס את האפשרות הבריאה של שתיית חליטת קנאביס, שיכולה לעזור כנגד דלקות, חרדה ודיכאון. הדרך הטובה ביותר לטפל בתסמינים מסוג זה היא באמצעות בליעת קנבינואידים, אותם ניתן להשיג באמצעות שתיית תה קנאביס, המהווה אלטרנטיבה קלה ומעולה לעישון. להלן חמישה יתרונות גדולים בכך.

1. שיכוך כאבים

במשך מאות שנים שימש קנאביס לשיכוך כאבים, החל מקרוהן ועד דלקת פרקים וסוגים אחרים של מחלות כרוניות. זה הודות לקנבינואידים, הנקשרים לקולטני כאב במערכת העצבים המרכזית, כדי לסייע בהפחתת אותות הכאב האלה. בניגוד לפתרונות תרופתיים אחרים כמו אופיאטים, העשב האהוב עליך אינו ממכר ואינו מסוכן. להקלה על כאבים, שתיית חליטת קנאביס היא דרך נהדרת לטפל במחלתך, מכיוון שהיא נספגת דרך מערכת העיכול ובכך ההשפעה ארוכה יותר והקנבינואידים מתפשטים בגוף ביתר קלות.

5 סיבות לשתות תה קנאביס

2. מחלות אוטואימוניות

כשמדובר בהפרעות אוטואימוניות, קנאביס הוא טיפול יעיל שכן הוכח כי קנבינואידים עוזרים בהפחתת דלקות. אז, עבור אלו הסובלים מדלקת פרקים, טרשת נפוצה או תסמונת המעי הרגיז, קנאביס יכול להיות אלטרנטיבה בריאה ויעילה לתרופות מרשם.

3. חיזוק מערכת העצבים

הממשלה רוצה שתאמין שקנאביס מוביל לבעיות זיכרון ונזק מוחי. אבל אל תאמינו להייפ, מכיוון שההפך הוא הנכון. למעשה, ישנם מחקרים המראים כיצד THC יכול להאט או לחסום את הייצור של חלבוני בטא-עמילואיד, שהם מקדימים למחלת האלצהיימר. החוקרים שעומדים מאחורי מחקרים אלה מאמינים כי קנבינואידים עשויים לסייע במאבק בירידה קוגניטיבית הקשורה לגיל.

5 סיבות לשתות תה קנאביס

4. חרדה ודיכאון

למרות שישנם גורמים רבים שיכולים לגרום למישהו לסבול מדיכאון וחרדה, טריגר שכיח הוא דלקת עצבית, או מחסור במוליכים עצביים (כמו חוסר סרוטונין). אתה יכול להשתמש בקנבינואידים כדי לטפל בגורמים אלה. על ידי שתיית תה קנאביס, תקבל יותר “היי” גופני, שאינו רק עדין מזה שתקבל מעישון, אלא גם מרגיע ומעורר יותר.

5 סיבות לשתות תה קנאביס

5. בריאות מערכת העיכול

בעישון קנאביס, תגלה שרוב הקנבינואידים עוברים היישר למוח שלך. אך על ידי שתיית תה קנאביס, תגלו שהקנבינואידים נקלטים על ידי קולטנים בדרכי העיכול, דבר שעוזר לעצירות, התכווצויות, שלשול ואפילו ריפלוקס חומצי.

5 סיבות לשתות תה קנאביס

ישנן מספר שיטות להכנת תה קנאביס, להלן השיטה הפשוטה ביותר לחליטת תפרחת הקנאביס-

מצרכים למתכון:

  • 0.5 גרם תפרחת קנאביס
  • חצי כפית חמאה
  • תיון תה (כל תיון מתאים)
  • כוס וחצי של מים
  • סוכר ודבש (לא חובה)

הוראות הכנה:

  1. מפרידים את הענפים והזרעים מן הפרח במידת הצורך, לאחר מכן טוחנים בעזרת מטחנת עשבים או גריינדר עד שהתפרחת קצוצה דק אך לא במרקם של אבקה.
  2. מערבבים את הקנאביס הגרוס עם החמאה. הניחו אותם יחד בקערה והשתמשו בכף כדי לערבב את הניצנים והחמאה, וודאו שכל חתיכה מצופה בשומן אך לא ספוגה בחמאה יתר על המידה. שימוש ביותר מדי חמאה יעכב את שחרור ה- THC.
  3. מרוקנים את שקית התה וממלאים אותה בתערובת חמאת הקנאביס. השתמשו במספריים בכדי לחתוך את החלק העליון של השקית, רוקנו אותה והכניסו את חמאת הקנאביס בעזרת כפית,לאחר מכן קפלו אותה כמה פעמים כדי למנוע מהחמאה להתפזר. כמו כן ניתן להשתמש בתיון מתכת או קנקן חליטה.
  4. הביאו את המים לרתיחה על הכיריים. שופכים את המים לסיר קטן ומניחים אותו על אש בינונית גבוהה, כך שהמים יגיעו לרתיחה קלה אך לא רתיחה מלאה.
  5. טובלים את שקית התה במים למשך 30 דקות. מנמיכים את האש אם התערובת מתחילה לרתוח יתר על המידה. אם המים מתחילים לרדת, הוסיפו מעט מים כדי שהם לא יתאדו לחלוטין.
  6. הורידו את הסיר מהאש והסירו את שקית התה. תה המריחואנה יהיה חם מאוד אז היזהרו ותנו לו להתקרר למשך 5 דקות. אם תרצו תה בטעם, הוסיפו שקית תה נוספת לבחירתכם בשלוש הדקות האחרונות.
  7. מערבבים סוכר או דבש לפי הטעם ואז שותים. בדומה למרבית מוצרי הקנאביס הנצרכים דרך הפה, התה לוקח 45-60 דקות להשפעה מלאה.

תהנו!

5 סיבות לשתות תה קנאביס