אידוי קנאביס

הבדלים בין ה-GPRO הישן לבין ה-GPEN PRO החדש

כולנו מכירים את ה GPRO הותיק, הוויפורייזר המוצלח (לזמנו) מבית Grenco Science, וכעת, בזכות הצמיחה של שוק האידוי והחידושים הטכנולוגיים הבלתי נפסקים שפוקדים את הענף הגיע הזמן להכיר את המכשיר שבעצם מתפקד כגירסה מתקדמת וחדשנית יותר של המכשיר ההוא. קבלו את ה G-PEN PRO. אז מה בעצם ההבדלים בין השניים? במה התחדש הדגם החדש? אילו שיפורים נוכל להרגיש במכשיר החדש? בשביל זה אנחנו כאן, להלן השוואה קצרה:

פיה:

במכשיר הישן הפיה הייתה עשויה מפלסטיק, בחדש הפיה שודרגה לגומי אשר עמיד לחום, מה שמקל על השאיפה, מונע חום בשפתיים ומוריד משמעותית את הבלאי של הפיה, לא תצטרכו להחליף את הפיה בתכיפות כמו פעם.

גוף:

גופו של הג'יפרו הישן היה כולו עשוי מפלסטיק, בג'יפן פרו החדש השידרוג הוא לגוף מתכתי שמרים את רמת איכות המוצר כתוצאה מעמידות גבוהה יותר לחום ואף עמידות בפני חבלות ומכות שהמכשיר עלול לקבל.

תא חימום:

במכשיר הישן – 0.25 גרם. במכשיר החדש – 0.2 גרם. כידוע, על מנת שוייפורייזר יעבור בצורה המיטבית תא החימום חייב להיות מלא (אך לא דחוס), במכשיר החדש תוכלו לשים פחות חומר (אשר לחלקנו הוא מצרך יקר יחסית) על מנת להנות מאידוי מעולה של העשבים. כמו כן, במכשיר החדש רמת האידוי היא אחידה לכל החומר של נמצא בתא החימום ואין צורך בערבוב החומר מדי פעם כמו במכשיר הישן.

דרגת חום:

בשני המכשירים קיים מעבר בין 3 רמות שונות של מעלות. במכשיר הישן מעלות אלו היו: 160, 190 ו215. במכשיר החדש הן: 190, 205 ו220. השדרוג במקרה זה הוא ברור, דרגות החום במכשיר החדש מכסות בצורה מקיפה את ספקטרום החום שמאדה עשבים, לעומת המכשיר הישן שבו הייתה את האופציה לחמם על 160, דרגת חום שאפילו לא מספיקה בשביל לגרום לעשב להתחיל בתגובת האידוי.

אדים:

אמנם זהו פרמטר אשר פחות חשוב לחוויית אידוי העשבים אך ככל ששוק הוויפורייזרים מתקדם אנחנו זוכים למכשירים שמייצרים אדים סמיכים יותר וכך גם במקרה הזה. לג'יפן פרו החדש יש אדים קלים אך סמיכים יותר ממה שהמכשיר הישן היה מייצר.

בטריה:

עוד שיפור מתבקש הוא כמובן עמידות ומשך חיי הסוללה, למכשיר החדש סוללה יותר ובשונה מהמכשיר הישן, כעת קיימת גם אינדיקציה על כמות הסוללה שנשארה לפני שיש צורך בהטענה.

משקל:

אף אחד לא רוצה לסחוב איתו בכיס מכשיר כבר מדי ואכן המכשיר החדש שוקל כ-25% פחות.

גודל:

כמו בפרמטר המשקל, כך גם מבחינת הגודל, המכשיר החדש קטן יותר ונוח יותר לשימוש חוץ-ביתי. המכשיר הישן היה באורך 14 ס"מ ועובי של 2.8 ס"מ. המכשיר החדש הוא באורך 12 ס"מ ועובי של 2 ס"מ. קומפקטי יותר ונוח יותר. לסיכום, גם אם אתם מאיידים מתקדמים וגם אם אתם מאיידים מתחילים, לפנינו מוצר שמתאים לכולם ובעל נתונים איכותיים ומרשימים. מחפשים להתחיל לאדות? זה המכשיר בשבילכם. רוצים לשדרג את ה-GRPO הישן שלכם? זה הזמן.

הבדלים בין ה-GPRO הישן לבין ה-GPEN PRO החדש