אידוי קנאביס

הטסלה של מכשירי האידוי

אם לטסלה היה מכשירי אידוי

אחרי למעלה משבע שנים בתחום הוופורייזרים כבר קשה להפתיע אותנו, אבל כל זה השתנה כשקיבלנו את הלגאסי של אייר וויפ לבדיקה. במילה אחת – וואו. במשפט – המכשיר האידוי היחיד שמאפשר לאדות בלי צריבה בגרון וכל זה בפחות מ – 1,000 שקל. עם חווית אידוי מושלמת ואחריות יצרן לכל החיים, מה עוד אפשר לבקש? במקרה של הלגאסי – הרבה. אז תהיו מרוכזים, כי הרשימה מפתיעה.

נתחיל בנראות…

האייר וייפ לקחו את העיצוב לקצה עם מעטפת מתכת בגימור מט ושילוב בד (עשוי מהמפ). מעטפת הבד נותנת תחושה נעימה ביד ובידוד אופטימלי מחום גם בטמפרטורות הגבוהות. השליטה במעלות מתבצעת בעזרת מקשי הקלקה ומסך LED הממוקם בצד המכשיר ומאפשר לנו מעבר נוח של מעלות בטווח רחב במיוחד שבין 240° – 100°.

אז מה קורה בפנים?

הלגאסי הוא מהמכשירים הבודדים בשוק שמציעים בטרייה של 3,000 MAH אשר ניתנת להחלפה. אין ספק שזה יתרון אדיר, אבל העוצמה המפלצתית מאפשרת פרמטר קריטי נוסף – זמינות מידית. שימו לב לנתון הבא – הלגאסי יגיע לחום של 180 מעלות בתוך עשר שניות בלבד!

חווית משתמש…

כדי לשמור על טעם הצמח והאדים קרים, הלגאסי משלב שתי פתרונות יצירתיים. הראשון הוא הולכת האדים במערכת העשויה זכוכית ,והשני, פיה קרמית. בזכות יכולת הקירור המרשימה של ומערכת הסעת האוויר (קונבקשיין), נהנה מחווית אידוי אופטימלית וללא צריבה בגרון גם בטמפרטורות גבוהות של 200 מעלות. יתרונות אלו, הם ללא ספק אידוי בריא יותר שמאפשר להימנע משאיפה של טעמי פלסטיק ומתכת.

שימוש לפי דרישה

כדי להתאים את עצמם למגוון רחב של צרכנים, האייר וויפ מאפשרת מגוון אופציות בכמה פרמטרים. התאמה של גודל תא המילוי – לצרכן הכבד, המכשיר מציע תא מילוי גדול במיוחד של 0.3 גרם. דבר שנותן פתרון נוח למטופל עם כמות צריכה גבוה. כחלק מהערכה, נקבל כוסית אשר תקטין את תא המילוי ל – 0.1 גרם בלבד. דבר שיכול לתת מענה למי שצורך כמות נמוכה או יחד עם זאת, למי שרוצה להנות מאידוי של תפרחת טריה בכל שימוש.

  • טעינה – הבחירה היא בין 3 אופציות. טעינה אלחוטית / טעינה בכבל ייעודי / שליפת הבטריה וחיבור למטען בטריות הנקנה בנפרד.
  • שליטה בסשן – בחירה במשך זמן האידוי עד לכיבוי אוטומטי. נבחר אחת מהאפשריות, שלוש דקות / חמש דקות ואפילו עשר דקות. לא לדאוג, לאחר דקה שבה לא נעשה כל שימוש במכשיר, הוא יכבה אוטומטית לשמירה על הסוללה והתפרחת.

רכישה ואחריות

מכשיר הלגאסי מיובא בבלעדיות על ידי חברת טבע נייצ'ר ומגיע עם אחריות יצרן לכל החיים! כן כן שמעתם נכון. לא שנה, לא עשר שנים. אחריות יצרן לכל החיים. לרכישת מכשיר הלגאסי ניתן לבצע הזמנה כאן אצלנו באתר, או אצל המשווקים המורשים הפרוסים ברחבי הארץ. לא בטוחים שיש לידכם משווק? צרו קשר ונציג שלנו ישמח לבדוק עבורכם.

נתראה בשמחות ובישיבות,

צוות טבע נייצ'ר.

הטסלה של מכשירי האידוי