אידוי קנאביס

שלושה הבדלים בולטים בין אידוי לעישון קנאביס

ההבדלים בין אידוי ועישון

אחד היתרונות של צריכת קנאביס בשנת 2021 היא העובדה שיש כל כך הרבה שיטות צריכה שניתן לבחור בניהן, מאשר לפני מספר שנים. בעוד ש״סטלנים״ בעבר אולי היו מוגבלים לבאנגים ובג׳וינטים, כיום ניתן ליהנות מקנאביס באמצעות כל מיני סוגי של בלאנטים, פייפים ומכשירי אידוי (וופורייזרים) משוכללים. בשנים האחרונות אף שיטה לא משכה יותר תשומת לב ופופולריות בקרב הצרכנים מאשר אידוי. ולסיבה זו יש הסבר ברור מאוד. נכון לעכשיו, הקונצנזוס ברור לגבי עד כמה אידוי קנאביס בריא יותר מעישון, אך סיבה נוספת לכך שאידוי קנאביס גדל בפופולריות היא משום שאידוי יכול בדרך כלל לייצר חוויה שונה לחלוטין מאשר עישון. כמה הבדלים בין אידוי ועישון קנאביס כוללים:

אידוי מספק טעם טוב יותר

אחד החסרונות של עישון קנאביס בדרך הישנה הוא שהרבה מהטעם של התפרחת הולך לפח. לאחר עישון של ג'וינט או בלאנט, הטעם שאנחנו מקבלים הוא או של עשן או הטעם של הטבק המתוק של עטיפת הבלאנט. מכיוון שמאיידים (וופורייזרים) מבטלים את השימוש בלהבה מסורתית, קל יותר לזהות את הטעם הטבעי של הקנאביס. עבור צרכנים שאינם רגילים לטעם הטבעי של הקנאביס שלהם ללא העשן הנלווה, וופורייזר יכול להיות מחליף מעולה בשבילם. אין תחליף לטעם הטבעי של קנאביס, במיוחד כשהוא לא משולב עם הרעלים המזיקים שעישון מייצר.

אידוי יכול לייצר השפעה קבועה יותר

פונקציונליות שרוב מכשירי האידוי לתפרחות מספקים היא היכולת לשנות את הטמפרטורה בה אנחנו מאדים את הקנאביס. דבר זה, זה מספק לצרכנים שליטה חסרת תקדים על כמה ההשפעה תהיה חזקה. בנוסף, הפונקציונליות הזו מספקת לצרכנים נוחות בעובדה שהם יודעים בדיוק כמה השפעה הם מקבלים בכל שאיפה. יתרון זה יוצר חוויה שונה בתכלית מאשר להסתמך על ניירות או באנגים שיעשו את העבודה. בעוד ששיטות מסורתיות אלו עשויות להיות מהנות, כל מי שיש לו מספיק ניסיון בשימוש בהן יודע שאין דרך לשלוט כיצד הן גורמות לך להרגיש. 

אידוי יעיל יותר מעישון

ההבדל האחרון הוא, אידוי קנאביס היא הדרך הטובה ביותר לקבל כמה שיותר מהקנאביס ששילמת לא מעט כסף עבורו. בעירה / שריפה של החומר, עלולה להוביל לבזבוז של עד 30% מה- THC הקיים בקנאביס. לעומת זאת, אם תבחרו להשתמש בוופורייזר, כמעט מובטח שהמשתמשים יכולים לצפות להשפעה אינטנסיבי יותר. זה קורה בגלל שאין לנו בזבוז של חומר שנובע כתוצאה מקצה הג׳וינט שבוער, וגם קל לנו יותר לשאוף את האדים שייספגו בראיות בניגוד לעשן שהם חם ומחניק יותר. בעיקרו של דבר, כל צרכן קנאביס שמקווה לתפוס ״היי״ שימשך כמה שיותר זמן מבלי להגדיל את סכום הכסף החודשי שהוא מוציא, צריך להתחיל לחשוב לעבור לאידוי קנאביס במקום עישון. למרות שזה נכון שאידוי קנאביס הוא אלטרנטיבה בריאה יותר לעישון, אך יש גם יתרונות פנאי עם אידוי קנאביס. יש הרבה מאיידים שונים בשוק עם יכולות שונות, אז כל מה שצריך זה למצוא את האחד שעובד הכי טוב בשבילך, ולשנות את הדרך שבה אתם צורכים את התפרחת שלכם. ברגע שתרגישו בנוח להשתמש בוופורייזר, ייתכן שלא תעשנו יותר ג'וינטים!

שלושה הבדלים בולטים בין אידוי לעישון קנאביס