אידוי קנאביס

למה קנאביס יעיל יותר באידוי?

קנאביס יעיל יותר באידוי

תעשיית הקנאביס זינקה בעשור האחרון. שימוש רפואי ופנאי בקנאביס הוא חוקי בקנדה, בחלקים נרחבים מארצות הברית, והלגליזציה עשויה להימשך ברחבי אירופה בשנים הקרובות. הרבה סטיגמות הקשורות לקנאביס נסחפות, וכתוצאה מכך הרבה יותר אנשים מגלים עניין בתכונות הרפואיות והטיפוליות הקשורות לצמח. מכיוון שקנאביס היה בלתי חוקי בכל כך הרבה מקומות ובמשך כל כך הרבה זמן, מחקר על היתרונות הבריאותיים שהוא יכול לספק נפגע. אמנם ישנן עדויות חזקות המצביעות על יעילות הקנאביס הרפואי, אך האדם הממוצע עדיין לא בטוח לגבי יתרונותיו. מאז הלגליזציה צצו דרכים חדשות חדשניות לצריכת קנאביס. אידוי תפרחות ומיצויי קנאביס הוא טרנד חדש יחסית, ואנשים רבים מעדיפים אותו על פני עישון. מחקרים מוקדמים הראו כי זה עשוי להיות בריא יותר לאדות מאשר לעשן קנאביס. אם היום אתם מתלבטים מה הדרך הכי טובה לצרוך קנאביס, הנה כמה סיבות מדוע כדאי לך לנסות אידוי.

סוגים שונים של וופורייזרים (מכשירי אידוי)

ישנן דרכים רבות ושונות לאידוי קנאביס ומגוון גדול של מכשירים בהתאם לסוג המועדף עליכם. הדרך המסורתית לאדות קנאביס הייתה פעם באמצעות מכשיר הוולקנו. מכשיר נייח ומסורבל מעט המיועד לשימוש ביתי בלבד. ממלאים את הקנאביס לתא האידוי, ושקית ניילון/ בלון מחובר אליו. האדים ממלאים את הבלון, ודרכו ניתן לשאוף את האדים. מכשירי אידוי מודרניים יותר נוטים להיות מכשירים קטנים וניידים בגודל של כף יד וחלקם אף קטנים יותר ונוחים לנשיאה בקלות בכיס המכנסיים – כמו האמביט פלוס, כך שהם הרבה יותר דיסקרטיים מאשר הוולקנו. עטי אידוי המעוצבים בצורות כמו עט – לדוגמא האולאו וייפ של חברת ואולאו הישראלית, כך שהם אפילו נוחים ומתאימים יותר לכף היד שלכם. קיימות צורות רבות ושונות של קנאביס בשוק – פרחים, ווקס, שאטר, רוזין וחשיש, אם רק חלק מהן. כל סוג של קנאביס יתאדה בטמפרטורות שונות, ולכן קיימים מכשירים שונים לכל צורה.

השפעה על הריאות

ההשפעות על הריאות שלך שונות באופן דרסטי בין אם אתה מעשן או מאדה קנאביס. למרות שעישון קנאביס טומן בחובו הרבה פחות סיכון לבריאותכם בהשוואה לעישון סיגריות, עדיין ישנם סיכונים מסוימים. דו"ח משנת 2013 פירט כי "עישון קבוע של מריחואנה [גורם] לפגיעה גלויה ומיקרוסקופית ב [מערכת הנשימה] … וקשור לעלייה בסבירות לברונכיטיס כרונית." בעוד שמחקר אודות ההשפעות הלב וכלי הדם של אידוי עדיין בימיו הראשונים, רוב אנשי המקצוע הרפואיים ובעלי תעשיית הניקוטין והקנאביס יגידו לך שלאידוי יש פחות סיכון מאשר לעישון, כולל אידוי קנאביס. כאשר מאדים קנאביס, הוא מתחמם לטמפרטורה מסוימת, המשחררת את החומרים הפעילים מבלי לשרוף את התפרחת או המיצוי. טמפרטורת האידוי נמוכה בהרבה מטמפרטורת העישון, ופחות רעלים משתחררים מהקנאביס.

למה קנאביס יעיל יותר באידוי?

דיסקרטיות

עישון קנאביס הוא אחת הפעילויות היותר מובחנות שתוכלו להשתמש בהן. ראשית, עליכם להוציא את הבאנג או את ניירות גלגול, ואז לשחרר את הארומה של הקנאביס כשאתם טוחנים את הפרח בגריינדר. בהמשך, אתה מוקף בענן סמיך של עשן בעל ריח חזק שנצמד לכל דבר; בגדים, ריפודים, רהיטים, השיער שלך. גם באזורים בהם צריכת קנאביס היא חוקית, לא כולם רוצים למשוך תשומת לב לעצמם בצורה זו או ללכת למקום עבודתם כשסירחון הקנאביס עוקב אחריהם. אידוי משנה הכל. אדי קנאביס ועשן שונים מאוד. מכיוון שבאידוי הקנאביס לא נשרף, האדים דלילים בהרבה, הם מתנדפים מהר באוויר לא כמו עשן, ואין לו כמעט ריח. אידוי הוא תהליך הרבה יותר דיסקרטי מאשר עישון, והוא גם נוח יותר. ניתן לטעון מראש מכשירי אידוי עם קנאביס ולקחת אתכם לאן שלא תלכו. עבור אנשים רבים המעוניינים בקנאביס בגלל יתרונותיו הרפואיים, ההשפעות השליליות והסטריאוטיפים של עישון עשויים להספיק כדי להרתיע אתכם מהצמח. אם אתם אחד מהאנשים האלה, ייתכן שאידוי הוא הפתרון בשבילך.

למה קנאביס יעיל יותר באידוי?