אידוי קנאביס

איזה וופורייזר יגרום לכם להיפרד מהבאנג?

בואו ניהיה כנים, לרבים מאיתנו יש חיבה, ואם לא חיבה אז נוסטלגיה, לבאנגים. לצערם של חובבי 'המכשיר', מעבר למידת הנזק הגופני שעישון בצורה זו גורם, הבאנג גם אינו מהמכשירים הנוחים ביותר להתנייד איתם, ואם אתם רוצים לצאת לטיול או אפילו סיבוב בשכונה, יש צורך בתכנון קפדני במקרה הטוב, ולהתרוצץ ולחפש בקבוקים ומבחנות במקרה הרע.  המון אנשים עוברים לוופורייזרים כפתרון לצריכת הקנאביס שלהם, ויש להם אחלה סיבות! האידוי הוא דרך מהירה ודיסקרטית להנות מהעשבים האהובים עליכם ללא צורך לגרור איתכם שום דבר כבד. עם הפיתוחים הטכנולוגיים של השנים האחרונות, ניתן למצוא גם וופורייזרים לעשבים שנותנים תחושה מספקת יותר ממה שהיינו רגילים.  האידוי, על אף היותו מספק את הסחורה, בחיים לא ירגיש כמו "להפיל ראש". אבל יש לנו פתרון שיכול לעניין אתכם. נחלק את התשובה לשניים:

לאלו רוצים חוויה שמזכירה באנגהוילייף גו באבלר נותן אפשרות לשאיפה גדולה במחיר קטן ששווה בדיקה.

לאלו שרוצים וופורייזר עוצמתי שיכול בהדרגה להחליף את הבאנגהלגאסי פרו נותן אפקט מרשים מאוד.

הנראות

להורים שביניכם או לכאלו שנמאס להם מהמראה הנרקוטי של הפלת ראש, וופורייזר הוא ללא ספק שינוי מרענן. העיצוב הטכנולוגי, מאפשר לצרוך קנאביס בהרה יותר מקומות באופן חופשי.  

הטעם

מאפיין בולט בוויפורייזרים מהדור החדש הוא השליטה בין רמות מעלות שונות שניתן להחליף ביניהן. במכשירי אידוי יש הבדל בין שני סוגים של שליטה בטמפרטורה. הסוג הראשון (מכשירים זולים יותר) הוא בחירה בין רמות חום קיימות. בדרך כלל המכשיר יאפשר לנו מעבר בין 3-6 רמות חום משתנות. במכשירים מתקדמים יותר נוכל להנות משליטה מלאה במעלות וככה לנצל את החומר שלנו בצורה מושלמת. כצרכן קנאביס של הרבה שנים, היום אני יכול להגיד שהוופורייזר מאפשר לי לשחק עם הטמפרטורה לפי השעה ביום. בשעות הבוקר אני עובד על טמפרטורה נמוכה יותר שמכניסה לי פחות חומר פעיל לריאות בכל שאיפה ומאפשרת לי להתנהל בצורה חלקה וממוקדת. מכשיר שאני אוהב במיוחד שנותן לי כמה אופציות יחד במחיר מדהים הוא האמביט פלוס באבלר. מצד אחד הוא קטן ונוח מאוד לשימוש מחוץ לבית. ובצד השני אני יכול לחבר לו את הבאבלר ולהפוך אותו למפלצת קטנה שמייצרת לי שאיפה גדולה בשעות הערב.

לסיכום

וופורייזר הוא לא באנג. חושב שנשים את זה על השולחן. אבל אם אתה מישהו שאוהב באנגים אבל סקרן לגביי אידוי, אין ספק שהתחום שווה בדיקה. וההמלצה שלנו היא להתחיל במכשיר עם תג מחיר נמוך כמו האמביט פלוס באבלר. אין סיבה לקנות מכשיר אידוי ב 1500 שקל ולשים אותו במגירה.

איזה וופורייזר יגרום לכם להיפרד מהבאנג?