קנאביס רפואי

כיצד לחזק את ההשפעה מקנאביס מבלי לקחת הפסקה?

אז אתם מעוניינים להנמיך את הסיבולת שלכם לקנאביס ללא חשש לפספס שום דבר? הטריק הבא יחזק את יחסי הדם\THC שלכם ב-15 אחוז. אם העשב הכי טוב שלכם לא נותן לכם את אותה השפעה כמו בעבר, אז העצה שכנראה שמעתם היא שאתם צריכים לקחת הפסקה מעישון קנאביס. אמנם זאת אפשרות לגיטימית, אך היא לא היחידה. הנה כמה חלופות:

כיצד לחזק את ההשפעה מקנאביס מבלי לקחת הפסקה?

שנו את הרוטינה:

בין אם אתם מהסוג שמתעורר ומתחיל לצרוך קנאביס על הבוקר או הסוג שאוהב להירגע אחרי העבודה, זה לא יכול להזיק אם תשנו את הרוטינה של הטקס. לפעמים כל מה שהגוף צריך הוא שינוי קצב כדי לנער אותו מתוך שגרה שאליה התרגל. אם אתם רוצים להוריד את הסיבולת שלכם מבלי להפחית את כמות הצריכה, זה יכול להיות המקום להתחיל בו. אבל שינוי השגרה לבד לא מספיק. כדי להפחית את סיבולת העשב שלכם, נסו להחליף עוד כמה דברים במקביל.

כיצד לחזק את ההשפעה מקנאביס מבלי לקחת הפסקה?

החליפו את שיטות הצריכה:

אולי כבר התרגלתם לנוחות שיש בכמה ג'וינטים מגולגלים מראש, או אולי יש לכם באנג מועדף שעושה את העבודה בדיוק כמו שאתם אוהבים. THC נספג בצורה שונה, תלוי איך אתם צורכים אותו. אם אתם מעדיפים לעשן, אז החומר הפעיל ישקע לתוך הדם דרך הריאות שלכם, אבל אם אתם מעדיפים לאכול קצת עוגיות מדי פעם, הגוף שלכם קודם כל מעביר את ה-THC ע"י תהליך מטבוליזם. אם ניסיתם את שניהם, אתם מכירים את ההבדל בין סטלת-הראש של "הורדת ראש" בבאנג, לבין הימעכות על הספה אחרי אכילת בראוני, ואת ההשמדה הכוללת של הפעם הראשונה שמנסים dab. כך או כך, זה יכול לעשות קצת טוב להחליף לסירוגין בין אידוי, לדאבינג ואכילה כך הגוף שלכם לא יסתגל לשיטה אחת.

כיצד לחזק את ההשפעה מקנאביס מבלי לקחת הפסקה?

החליפו את הזנים שלכם:

אם מצאתם את הזן המושלם, בין אם מדובר בסאטיבה אנרגטית ומושלמת שתרים אתכם בבוקר או באינדיקה רכה כדי לאפשר לכם להירגע, יש מגוון רחב של זנים שיכולים לתת לכם רמה דומה עם עוצמה "אגרוף" חזקה יותר. עשו לכם רשימה של זנים מועדפים, ולא רק אחד, כדי למנוע התרגלות יתר. עם המבחר העשיר שקיים כיום זה נהיה קל יותר ויותר למצוא את הסוג שאתה מעוניין בו ועל הדרך להוריד את הסיבולת.

כיצד לחזק את ההשפעה מקנאביס מבלי לקחת הפסקה?

תנו צ'אנס ל"היי" של ספורט:

כן, ברור, "צאו לריצה" זה לא מה שרציתם לשמוע. אבל אם שינוי השגרה שלכם לא עשה את הטריק ייתכן שכדאי לנסות את השיטה הזאת אם אתם ברצינות מעוניינים להוריד את סיבולת העשב. על פי מחקר שפורסם בשנת 2015 על ידי האקדמיה הלאומית למדעים, לפעילות גופנית יש השפעות דומות לעשב על המערכת האנדו-קנבינואידית. קצת פעילות גופנית יכולה לעזור לגוף לייצר קנבינואידים משלו מה שגורם דבר שידוע בקרב חובבי התעמלות כ"היי של אצנים". מה עוד, מחקר שפורסם בשנת 2013 בכתב העת Drug and Alcohol Dependence מצא כי THC שמאוחסן בשומן יכול להשתחרר לתוך הדם במהלך פעילות גופנית עד 28 ימים לאחר הצריכה. אז קפיצה לחדר כושר המקומי שלכם או צריכת קנאביס לפני נסיעה באופניים יכולה להגדיל את רמת היחס בין הTHC לדם שלכם ב -15 אחוזים. כבונוס, זה גם ישמש כמשכך כאבים שלאחר האימון.

חזקו את הסטלה בעזרת מדע:

אם כל השאר נכשל, סמכו על כימיה בסיסית. מירסן הוא טרפן או פחמימן חריף במיוחד אשר מסייע לדם שלכם לספוג THC מהר יותר. מתוך יותר מ-200 טרפנים פוטנציאליים בקנאביס, Myrcene הוא אחד הנפוצים ביותר והוספתו לתערובת היא קלה כמו אכילת פרי טעים. מחקר שפורסם ב – British Journal of Pharmacology מצא כי האינטראקציה בין ה – myrcenes וה- THC היא מה שמייצר את "הימעכות הספה" הידועה לשמצה. לכן, אם אתם רוצים להוריד את סיבולת הקנאביס שלכם להשפעה חזקה יותר, אכילת מנגו, אשר עשיר במיוחד ב myrcene, לפני שאתם צורכים קנאביס, צריכה לעשות את הטריק. אם מנגו זה לא הקטע שלכם, תביאו לכם קצת ברוקולי ואגוזים.

כיצד לחזק את ההשפעה מקנאביס מבלי לקחת הפסקה?

אחסון נאות:

לפעמים זה לא אתם, זה העשב (אבל תלוי איך אתם בוחרים לאחסן אותו, זה עדיין יכול להיות אתם). בדיוק כמו שהמנגו שבו אתם משתמשים כדי לשפר את ה"היי" שלכם יהפוך לחום כאשר נותר פתוח, הקנאביס גם מושפע מהחשיפה לחמצן. ה-THC שבפרח שלכם יאבד את כוחו אם לא יהיה מאוחסן כראוי, כך שכאשר סיימתם את צריכת הקנאביס שלכם, חשוב לשים אותו במקום אטום ועם טמפרטורה ידידותית.

כיצד לחזק את ההשפעה מקנאביס מבלי לקחת הפסקה?

כיצד לחזק את ההשפעה מקנאביס מבלי לקחת הפסקה? | טבע נייצ'ר